måndag 16 maj 2011

manga fodelsedagar blir de

Idag har min karaste lilla Emma fodelsedag!! Missar den och manga andras. Ska fira er nar ja kommer hem. Kan inte sluta kanna att ja ska aka hem snart, lite sjukt da det faktiskt ar ca 2 manader kvar men nar man ar borta lite langre sa inser man hur fort tiden egentligen gar. Ar verkligen inte redo for att aka, men ja kanske blir det nar jag har rest runt lite och langtar efter en riktigt sang igen. vi far se, forsoker att inte tanka pa det och dessutom kan jag inte vanta tills jag far umgas med alla hemma igen! Nar ja ser kort sa kanns det som ja inte sett er pa en evighet!! Och sa e de underbar sommar (forhoppningsvis) nar ja kommer hem!

Ida snoozade ja mellan klockan 9 och kvart over tva. Maste komma i fas, sa iman blir de tidigt.. iallafall tidigare! Har verkligen inget intressant att skriva eftersom det inte har hant natt alls idag. Har inte ens varit utanfor dorren. Glomde bort att trana av nagon anledning oxa. Sa ja lagger nog ner detta nu och atergar till min lasning. Ville mest saga hej..!

Puss puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar