söndag 15 maj 2011

helg

..igen! kanns som livet bara bestar av sadana just nu! Har haft en fininghelg med jobb och bbq och diverse. Idag har jag varit pa bibblan for some grupparbete. tur att jag har grupparbete i en av kurserna sager ja bara.. Ar nu lite seg da Malin igar blev ifrankord av en av bussarna som ja maste ta hem fran jobbet och inte var hemma forren kvart over 6 i morse. Var lite kinkig nar ja fick sitta en halvtimme bland alla fyllon pa burger king istallet for att fa lite valbehovd somn. Men men. Har man valt att jobba pa andra sidan stan sa blir de ju sa. Hursomhelst alskar jag mitt jobb och har saa roligt dar. Men ja har bara tre helger kvar insag ja igar.. kommer bli sorgligt att sluta. Men det tanker ja inte tanka pa nu, ska dra ner till Karins college och mysa. Dom kanske ska titta pa slagerfestivalen, men ja ska forsoka styra om det. Horde att det ar hockeyVM me? Eller e ja ute och cyklar...? Formodligen ar det mitt i natten har for oss sa det blir nog inget patriotnoje for mej anda.

Saknar ER mycket nu! Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar