onsdag 23 mars 2011

Fejjan

..har idag varit sjukt aktiv på fejjan. Känner mej sjuk. Men ja e iallafall frisk nu iallafall.

Fick ett vykort idag av Ängel-Anna- min trattkantarell i svampskogen. blev så glad!! Har idag ätit upp min Mmm-choklad som mammsen sickade. MMM! Har ida haft en bra da in school. Hade hål i tre timmar så då låg ja på uteplatsen och solade och läste, för ida va de icke höstväder!! Sen var ja och handlade och sen har ja mest varit på mitt rum. Har varit väldigt tyst här i korridoren da.. Får nog dra igång nått snart! Har pyntat min dörr sjukt snyggt. Målade en svensk flagga och skrev en käck lapp och satte upp kort på mej själv. Kommer nog vilken sekund som helst höra en applåd när någon går förbi. Och gör ja inte de så är det bara för att ja bor nästan längst ner i korridoren..!

Ja, ja kanske ska ta tag i mitt liv för de senaste tre dagarna har ja inte gjort många knop. Är lite rastlös! MEN i helga blir de baren (innanför) och grillning förhoppningsvis här. Vi har nämligen fått en ny fin grill i dagarna!

Snart ska ja sova, klockan är 00.00 (spöktimmen!! -försökte förklara den för de andra på surfarlägret men de fattade inte grejen, e de svenskt?)

Hur kan man inte tycka ja e cool nu??

De e svårt att va snygg när man surfar..!

Surfarplacet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar