onsdag 2 februari 2011

Söta ni

..som skriver kommentarer! De e jätteroligt. Nu är klockan fem och det är såå varmt, säkert 35 grader. Igår var det 44 grader som mest tror ja, helt galet varmt. Låg på stranden med Viktors roomie Hanna och svettades och badade i vågorna. Hon är så snäll och tar hand om mej! Ja smörjde med solskydd 30 hysteriskt men brände mej ändå på rygg, näsa och öron. Den snälla mannen i affärern på kvällen sa att jag var röd i fejjan och undrade om jag inte använde solkräm. Grejen är ju att ja svettas ju bort den så fort ja får på den! Får väl använda någon slags burka eller så nästa gång. Så idag dissade jag faktiskt förslag om strand (moget ja vet!) och var och fikade med Hanna istället. Vi var i ett område som heter Surry Hills som var riktigt nice, det var fik och second hand affärer som var riktigt grymma. Men ganska dyra tyvärr. Är nu hemma och ska göra pasta med tomatsås, en klassiker även här..! Sen ska ja nog gå ut och kolla lite på stan. Puss.


Bondi Beach


2 kommentarer:

  1. Åhh så härligt du har det Molla!!! NJUT!!! =)

    SvaraRadera
  2. Är lite dålig på att skriva tycker jag . Men hinner väl inte på grund av alla intryck.Men jag älskar dig ändå.Hoppas du är rädd om dig vill inte förlora dig.Kram<3<3<3<3

    SvaraRadera