fredag 15 april 2011

april

va tog första halvan vägen? skitkonstigt! har precis lämnat in en 200 ord för kort uppsats för sent. missade en fest på grund av detta och är nu allmänt oglad. men ja ska snart åka till jobbet, det blir roligt! ska imån åka till phillip island och kolla på turistig pigvinparad, haha. kommer bli lame men kul. sista veckan har varit hektiskt! men kul som fan!! var på comedyfestival tisdag, coctailtraining på jobbet + quiz och utgång med dom onsdag och igår var det coctailparty med surfklubben. 3 timmar - 14 drinkar. sen eagle bar, baren på campus. eftefest på college efter det. så ni förstår kanske varför min uppsats var sen.. masade mej upp till skolan tisda, onsda, torsda me varav ja sov hos jobbarkompisar två av dom och det tar en och en halv timme till skolan. man kan säga att jag är död. men på sönda ska ja sooova! och skriva min hemtenta såklart. sen på tisda flyger vi till nya zeeland! vi måste ta tag i det och boka bil eller van bara. man kan säga att manjana-manjana har tagit över min kropp. måste måste träna me, har nog gått upp flera kilo här.. men ja orkar inte riktigt bry mej just nu. maj får bli en duktig månad.. tvivlar ju lite på detta då detta är min sista månad här på campus..men men. hoppas det inte låter som ja ballat ur här nu, så illa e de inte. bara de att de e lite annorlunda här. typ att de har majja i taken, haha (på riktigt hade de de på efterfesten i onsdags). men ja rör icke den skiten, herrgud, någon måtta får de ju va. och jag är ju nykter varje helg då ja jobbar. så ta de lugnt mamsen. nu e de tram till jobbet 1 o en halv timme igen, znark. puss puss.

5 kommentarer:

  1. Detta är nog den töntigaste blogg jag någonsin har läst! Hur gammal är du egentligen, 15 år?

    SvaraRadera
  2. hahaha, jaaaaaaaaa, typ 15 år. 15-ish kan du kalla mej om du känner för det.

    men du kanske har en poäng, ska be google ta bort min blogg från "matnyttigt och moget-listan"

    men keep on reading för det, ja menar ja slösar gladeligen din tid!

    SvaraRadera
  3. Jag hamnade faktiskt här av en slump men blev bara lite chockad när jag ser att du är i 30-års åldern men skriver så barnsligt som en 15-åring. Jag kommer inte slösa mer tid här, undrar om dina vänner läser...

    SvaraRadera
  4. Ja det kan man undra om man vill. Fast det gor ja inte utan gor skriver mest for min egen skull och lite for mina allra allra narmstaste. Sa vem som laser ar inte viktig for mej. Men alla har saklart ratt till en asikt och nu vet ja din. Tack, ha de bra, heej.

    SvaraRadera
  5. stackars lilla anonyma människan som råkat hamna på din blogg 2 gånger
    måste vara oerhört traumatiskt
    å att påsta att du dessutom är i trettioårs åldern helt fel kolla fakta fjortis eller ?
    men de är bra att folk engagerar sig och kommenterar eftersom detta är allvarligt
    ta ditt ansvar snarast.....

    SvaraRadera