söndag 30 januari 2011

En vecka nu..

sen jag åkte. Det går så fort här!

Så vad har ja gjort.. I torsdags var jag ute med min guidebok och yrade och såg ut som en turist (som jag ju INTE är..!). Hittade Australian Musem där de hade uppstoppade djur.Och skelett. Hittade även en hamn och en gata med massa strippklubbar. Sen var det middag i Darling Harbour som också är en hamn, supernice! Sen såg jag och Viktor levande djur på Sydney wildlife och Aquarium. Då gick man in i en tunnel så var alla hajar och fiskar runt omkring och ovanför huvudet. Ganska coolt faktiskt. Sen var vi på operabaren och träffade tjejerna som Viktor bor med, sen satte vi oss på en skybar till klockan var mycket. Så jag sov till klockan 13 dan efter. En SOLIG dag, de e inte okej! Fredan var en mulen dag, så ja var tvungen att ha tröja på mej. OCH strumpbyxor. Den ni..! Igår var vi på stranden, på Manly Beach, det var perfekt väder verkligen. Ska försöka lägga in lite kort nu.


Koala på Australia wildlife - inte så wild dock.
Aquarium

Jag på muséet med vänner
Tunneln i Aquarium

Dö-Dö--Dö-Dö--Dö-Dö..
Manly beach

Att lägga in bilder tog typ hundra år, och eftersom det är strålande sol ute och klockan redan är halv tolv så orkar ja icke mer nu. Ska ner till gymmet nu och sen lägga mej i parken precis utanför tror ja, Hyde Park.

Puss puss puss. Tack för kommentarerna.
Biggest sister: Ja förstod det mesta iallafall ;) Mamma: Mejlar dej om posten sen.

2 kommentarer:

  1. Kul att läsa hur du har de Malin.... en vecka iväg nu alltså. Det verkar ju som att du har rena rama semestern... härligt- det är du värd efter allt slit å släp med uppsatsplugg.

    Njut på, kram i mängd

    SvaraRadera
  2. Gutt MOLLA!!! verkar ha det toppen bra!!! kan också tänka mig en adress å skicka till sen!!! hOPPAS ALLT är bra! Akta dej för hajarna!

    SvaraRadera